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「シンガポール・ビエンナーレ2019」がスタート。東南アジアの現代美術が示す「正しい方向(Right Direction)」とは?

シンガポール・ビエンナーレ2019の展示風景より、ナビラ・ノーディン《An Obstacle in Every Direction》(2019) Image courtesy of Singapore Art Museum
展示風景より、ハイファ・スベーヤ《War and Humans》(2019)
展示風景より、ミン・ティエンソン「Time: Dust」シリーズ(2017-19)
展示風景より、ザックバランと坂本龍一《async – volume》(2017)
展示風景より、デニス・タン《Many waters to cross》(2019)
展示風景より、胡昀《Carving Water, Melting Stones》(2019) Image courtesy of Singapore Art Museum
展示風景より、田中功起《Abstracted / Family》(2019) Image courtesy of Singapore Art Museum
展示風景より、オクイ・ララ《National Language Class: Our Language Proficiency》(2019) Image courtesy of Singapore Art Museum
展示風景より、ジェン・リュー《Pink Slime Caesar Shift: Gold Edition》(2015-19)
展示風景より、ジェン・リュー《Pink Slime Caesar Shift: Gold Edition》(2015-19)
展示風景より、ローレンス・レック《2065(Singapore Centennial Edition)》(2019)
「Suddenly Turning Visible: Art and Architecture in Southeast Asia (1969–1989)」の展示風景
「2219: Futures Imagined」の展示風景
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編集部