REVIEW - 2022.12.29

胎動による母体状の超空間。四方幸子評「とうとうたらりたらりらたらりあがりららりとう」

展示風景より Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

会場となった新宿歌舞伎町能舞台 Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

展示会場入り口。左にあるのが飴屋法水が撮影した写真「県道256号線常磐双葉インターチェンジ付近」。右は《九相図鑑》のスライド Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

展示風景より、小宮りさ麻吏奈《This is not self-replication》(2022) Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

展示風景より、ピエール・ユイグ《The Host and the Cloud》(2009-2010) Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

展示風景より、飴屋法水たち《足拍子》(2022) Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

窓の向こうに見えるのがラブホテルの窓。小宮りさ麻吏奈《This is not self-replication》(2022)の一部 Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

《囲炉裏(火)》に集う人々。右奥に見えるのが昭和天皇の「人間宣言」の一部 Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

第2会場の屋上 Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

第2会場の屋上に設置されたスピーカーからは《三原山噴火テレフォンサービス音源》が流された Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

展示風景より、手前が飴屋法水たち《足拍子》(2022)。《囲炉裏》を挟んだ真正面には昭和天皇「人間宣言」とバイタルサインを示す電光掲示板が見える Courtesy: studio ghost Photo by Naoki Takehisa

前へ
次へ
2 / 11
前へ
次へ
編集部