REVIEW - 2019.10.18危険物としてのキャラクターの呼び声。布施琳太郎評「TOKYO 2021美術展『un/real engine──慰霊のエンジニアリング』」カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021カオス*ラウンジ 室内劇 se cure 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021展示風景 Courtesy of TOKYO 2021カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021檜皮一彦 hiwadrome: type THE END spec5CODE: invisible circus 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 20217 / 7 記事にもどる 編集部