REVIEW -

危険物としてのキャラクターの呼び声。布施琳太郎評「TOKYO 2021美術展『un/real engine──慰霊のエンジニアリング』」

カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021
カオス*ラウンジ 室内劇 se cure 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021
展示風景 Courtesy of TOKYO 2021
カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021
カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021
カオス*ラウンジ 東海道五十三童子巡礼図(部分) 2019 Photo by Mitsuhisa Mitsuya Courtesy of TOKYO 2021
檜皮一彦 hiwadrome: type THE END spec5CODE: invisible circus 2019
Photo by Mitsuhisa Mitsuya  Courtesy of TOKYO 2021
3 / 7

編集部