REVIEW -

二枚貝が紡ぐ「繋がり」への希望。岩垂なつき評「荒木悠個展 双殻綱:第二幕」

荒木悠「双殻綱:第二幕」展示風景より(無人島プロダクション、東京、2022) Photo by 森田兼次 Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
荒木悠「双殻綱:第二幕」展示風景より(無人島プロダクション、東京、2022) Photo by 森田兼次 Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
荒木悠 Silence(Prototype) 2022 樹脂、石膏、鏡、ガラス、ヴィンテージ・テーブル (C)Yu Araki Photo by 森田兼次 Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
荒木悠「双殻綱:第二幕」展示風景より(無人島プロダクション、東京、2022) Photo by 森田兼次 Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
荒木悠「双殻綱:第二幕」展示風景より(無人島プロダクション、東京、2022) Photo by 森田兼次 Courtesy of the artist and MUJIN-TO Production
3 / 5

編集部