REVIEW - 2021.1.17

作品は共生のための「メディア」となりうるか。清水穣評 泉太郎「ex」展

《くすぐられる夢を見た気がする》(2017)の展示風景
(C) Taro Izumi Courtesy of Take Ninagawa,Tokyo Photo by Franz Wamhof

「ex」展の会場風景より、《雲(枕/高床式倉庫)》(2020)
(C) 2020 Taro Izumi, Museum Tinguely Courtesy of Take Ninagawa, Tokyo Photo by Gina Folly

「ex」展の会場風景より、手前が《雲(青)》、奥壁面のポスターが《雲(世界の目)》(ともに2020)(C) 2020 Taro Izumi, Museum Tinguely Courtesy of Take Ninagawa, Tokyo Photo by Gina Folly

《雲(さよなら)》(2020)の展示風景
(C) 2020 Taro Izumi, Museum Tinguely Courtesy of Take Ninagawa, Tokyo Photo by Gina Folly

《雲(さよなら)》(2020)の展示風景
(C) Taro Izumi Courtesy of Take Ninagawa, Tokyo Photo by Franz Wamhof

前へ
次へ
5 / 5
前へ
次へ
編集部